Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 25. september 2015

Rukkijahukuklid

Raamatust "Pereköögi kokaraamat" - seda mul endal pole, aga O. raamatukogust laenutatu on juba paar kuud minu käes tänulikku kasutust leidnud. Üks tubli inimene on selle retsepti ka netti üles kribanud, ent vähendanud koguseid poole võrra. Mina  järgisin üsna paljuski originaali, vaid presspärmi asemel oli kuivpärm ning 2 spl siirupi asendasin 1 spl siirupi ja 1 spl melassiga. Ja 1 dl nisujahu asemel panin Veski-Mati kuklijahu, mis minu kogemusel kõik küpsetised heaks teeb. No ja helveste sees veeretamise asemel veeratasin spelajahus.
Taignal lasin rahus kerida 1,5 tundi ning mul tulid äärmiselt õhulised ja hõrgud kuklid.  Kohevamad ja õhulisemad kui raamatupildid või viidatud blogipostituses. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar