Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

neljapäev, 24. september 2015

Mure veiseliha multikeetjas

Hakkan tasapisi jälle kokkamislainele saama. Mu uues köögis on süüa teha küll väga mõnus ja ilus!
Netist jäi silma crock-pot-beef-and-broccoli. Kommentaare lugedes selgus, et osadel tuli retsepti järgi tehes liiga soolane. Varieerisin siis nii, et liha oli mul rohkem, u 700 gr, ning kastme tegin pool kogusest. Küll aga lisasin omajagu vett, muidu oleks loom kuivale jäänud. Lihale ja kastmele tõstsin peale korraliku koguse porganditükke (5-6 keskmist porgandit), sest brokkolit mul polnud. Mina tegin rooga oma multikeetjas, ja supermõnus sai! See väike magus sobib loomaga nii hästi! Muide, liha pole vaja isegi pruunistada.

Kaste sai põhimõtteliselt selline (panen siia pool kogust, aga minu arust võiks seda ka täiskoguse teha - originaalis olevat soolakogust vähendades. Mina juba vähendasin siin):

1/2 veiselihafondi
1 cup vett
1/4 cup lahjat sojakastet
1/6 cup fariinsuhkrut
2 küünt küüslauku, purustatud

Vajadusel, tunde järgi veel vett lisaks. Sobiks ka mingi hapukas moos.

Mina tegin 15 min hautamisrežiimil ja siis 90 min riisikeetmisrežiimil (see on mõnusalt tasase tulega). Sulas suus!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar