Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 11. märts 2023

Tomatikastmes kana

Tomatikastmes kana juustukatte all.

Ahhhh, see kaste... ahhhhhhhh

Minu kasutatavas retseptis (Oma Maitse retseptiraamat 3) ei olnud küll öeldud mozzarella ja parmesan, vaid lihtsalt riivjuust, ja kasutasingi riivjuustu, aga ma arvan, et vahet pole. Igatahes oli see suht täiega jumalik. Kastet jäi järgi, seda saame kasutada mingi pastaga. ohhhhh. mmmmmmm.. 

Mul oli u 700 lõigatud kanakintse, ja osad olid äsja söönud, aga terve pere täistoitmiseks võiks meil ligi kilo kana olla.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar