Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 2. oktoober 2022

Kalkunilihapallid vürtsikas karrikastmes

 Juhhei ja hõissaa, proovisin tõesti uut retsepti ja viitsin selle isegi üles kirjutada!

Sellised kalkunilihapallid vürtsikas karrikastmes. Variatsioonideta muidugi ei saanud, nt mul oli vaid 400 g liha, aga ometigi 5 näljast sööjat. Seega lisasin lihasegule tubli peotäie hernehelbeid, mis mõnusasti omandavad ümbritsevad maitsed ja annavad lisavalku. Vürtse panin veidi vähem, minu arust sai niimoodi paras, aga mõni pani veel tšillit peale ja oligi hea. Enne valmimist tundus, et jube kange on see kaste (aa, õige, ma panin kastmeks pooles mahus vanaema letšot ja pooles tomatipüreed) ning lisasin seetõttu rõõska koort. Sai kuidagi mahedam ja mõnusam. Väikse purgi maisi panin ka kastmesse. 

Serveerisin kinoaga, riisiga sobiks ilmselt veelgi paremini, aga vaatasin, et poistel on järgmisel päeval koolis riis ja seega tõin vaheldust. 

Väga maitsev söök ja kiiresti sai valmis ka! Kogus oli täpselt paras. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar