Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 22. jaanuar 2022

Kõrvitsapannkoogid

Jaanuar on siin retseptikogus kõrvitsakuu. Juba kolmas retsept kõrvitsaga! Aga mis teha, see on see aeg, kui mu kahele imeilusale tumekollasele kõrvitsale hakkasid plekid peale tulema. Õnneks sain enne jaole, kui midagi kaotsi läks. Kuna need kõrvitsad on tõesti imeilusad, siis püüan nad ise maksimaalselt ära kasutada.

Täna hommikuks tegin kõrvitsapannkooke. Peene riiviga ma küll riivida ei viitsinud, lasin köögikombainist läbi - sel on keskmiselt jäme riiv, aga tohutu boonus on see, et mõned sekundid ja kõik on valmis. Ja väga hästi sobis. Esialgu tundus kõrvitsa kogus muu kraami kõrval ehmatav. Need pannkoogid näivad koosnevat ikka peaaegu AINULT kõrvitsast. Aga panni peal käitus tainas absoluutselt eeskujulikult: ei vajunud liialt laiali, küpses ühtlaselt, ei jäänud kinni, väga kerge oli ringi keerata ja küpsemisaeg oli ka väga lühike. Supermõnus teha. Pannukad jäid just mõnusa paksuse ja suurusega. Maitse oli ka väga mõnus. Ei olnud üldse liiga kõrvitsane! Mul on muidugi ka äärmiselt maitsev kõrvits, seda on mõnus niisama paljaltki süüa. 

Jahusegus kasutasin erinevaid jahusid, sh kaerajahu ja speltamannat. Seda viimast soovitan kindlasti siinses segus kasutada, see sidus väga hästi ja on tervislik ka. Mina kasutan Loona talu veski jahusid, sh speltamannat. Kõik jahud tulevad sealt. Tuuakse koju ära ja puha. 

Seekordne pannkoogitegu läks kuidagi kiiremini kui suurte, ülepannikookide tegu. Ja kui kõrvitsat on käes, on see päris hea roog ka suurema seltskonna võõrustamiseks. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar