Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 31. jaanuar 2022

Kana kinoaga

Ma arvan, et pole olemas ühtegi teist retsepti, mis tähendaks algupärast toormaterjali, vinget tervislikkust ja üliväikest ajakulu. Palun väga, siin see on, võetud Linnuliha retseptivaramust:
Koostisosad

400 g Rannamõisa jahutatud broilerifileed
180 g kinoad
Värske salat (näiteks rukolat)
1 tomat
3-4 spl pestot
8 spl oliiviõli


Keeda kinoa ja pruunista pannil broilerifilee (kaane all, keskmisel tulel - mina tükeldasin filee ja praadisin kahes osas). Samal ajal sega pestot vastavalt maitsele ja oliiviõli. Sega sinna juurde hiljem kinoa ning maitsesta. Tükelda broilerifilee väikesteks tükkideks, maitsesta meresoola ja pipraga ning serveeri koos kinoa, tükeldatud tomatite ja värske salatiga.

Mul tomatit polnud, aga lisasin juurde ühe hakitud punase sibula. Kõrvale sobis suurepäraselt porgandisalat, roheline salat/rukola ja värske paprika, smauti ciabatta. Pestona kasutasin Gourmet Club värsket pestot ja teeks seda edaspidigi, see on nii hõrk.

Megamaitsev, lihtne, selge maitsega, tervislik söök. Nii-nii hea!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar