Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 5. detsember 2021

Lihtsad küpsis-muffinid

Pere ja Kodu retseptilisas ja Nami-nami kogus kannavad need nime "Riisiunelm". Ma natuke varieerisin, kasutades jahusegus 20 g ulatuses kookosjahu ja 10 g ulatuses mandlijahu ning osa asendasin ka nisujahuga. Kahjuks ei selgu kummastki retseptist, kui palju peaks lisama küpsetuspulbrit. Kuna mul seda niikuinii ei olnud, panin veidi soodat ning asendasin osa õlist hapuks läinud koorega, et sooda reageeriks. Peale panin mõned mustad sõstrad ja pohlad. Lihtsad, kerged, maitsvad! Ja üllatavalt vähe lagunesid - võiks isegi öelda, et väga hästi püsisid koos.

2 muna
1 tl vanillisuhkrut
1 tl riivitud sidrunikoort
100 g suhkrut
200 g riisijahu
1 tl kartulitärklist
100 g päevalilleõli (mul rapsiõli)
värskeid või külmutatud marju

Vahusta munad, vanillisuhkur ja sidrunikoor. Lisa suhkur ja vahusta veel hoolikalt paar minutit. Sega omavahel riisijahu, tärklis ja küpsetuspulber ning lisa veerand jahusegust muna-suhkruvahu sisse, segades ettevaatlikult alt üles liigutustega. Siis sega juurde ülejäänud jahusegu ning õli, sega kergelt.

Jaota tainas väikestesse küpsetusvormidesse (nt pabervormidega vooderdatud minimuffinivormidesse - seda ma tegingi), pista iga küpsise sisse üks mari. Küpseta 190-kraadises ahjus umbes 7 minutit, kuni küpsised on kuldpruunid. Jahuta ja kaunista tuhksuhkruga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar