Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 21. detsember 2019

Vaarika-juustutort

Täiesti ausalt võtsin raamaturiiulist suht suvalise raamatu ("Kodukirja parimad palad 2007") ja otsustasin, et siit valin. Pidusema päeva tõttu oodati minult üht kooki, valituks osutus vaarika-toorjuustutort, mille retsepti ma netist ei leiagi. Ma muidugi asendasin ka, sest vaarikaid mul ei olnud, aga sügavkülmaõnnetuse pärast oli igasugu muud kraami, eriti mustikaid. Ja musti sõstraid, ja pohli. Ehkki, arvan, et vaarikad oleks selle koogi juures siiski parim valik. Kook oli suurepärane, eriti ülejärgmisel päeval (vähemalt see pisike tükk, mis järgi jäi). Küpsetada pigem madalamal temperatuuril ja isegi vähem aega, mul läks etteantud ajaga pealt liiga pruuniks.

Põhi:
100 g šokolaadivahvleid
3 sl sulatatud võid

Täidis:
350 g külmutatud või värskeid vaarikaid
1 sl suhkrut
1 tl maisitärklist
150 g valget šokolaadi
650 g toorjuustu
1 dl suhkrut
3 muna

Murenda vahvlid, sega võiga ja suru 24 cm läbimõõduga vormi põhja. Seega väikeses nõus vaarikad, suhkur ja tärklis. Lase keeda 2 min. Jahuta.

Sulata šokolaad vesivannil. Lase pisut jahtuda. Vahusta toorjuust 1 dl suhkruga. Lisa ühekaupa munad, samal ajal vahustades. Sega hulka sulatatud šokolaad. Tõsta põhjale. Tilguta 1 dl vaarikapüreed juustutäidisele ja tee kahvliga muster.

Küpseta 180-kraadises ashjus u 70 min (60!!!). Jahuta üleöö. Serveeri vaarikapüreega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar