Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 16. september 2019

Kiire laimitort

Vahel on nii, et olgugi, et peres on sünnipäev, on ka muid asju nii palju, et tordi tegemiseks (mis minu standardite kohaselt peab igal juhul olema siiski ise tehtud) on aega vähe. Nii leidsingi guugeldades just sellise kiire laimitordi, mis tundus sobivat.

Tegin retsepti järgi, 1,5-kordse koguse, sest mul on 26 või 28 cm läbimõõduga vorm. Laime panin siiski vaid 3, mitte 4. Kõik tahenes väga kiiresti, nagu lubatud.

Maitse: minu jaoks veidi liiga intensiivne. Pole ka ime, kui kokku panna palju väga magusat ja palju väga haput. Oli väga hea, ja osadele täiskasvanutele hullult maitses, aga ma ise tahtnuks seda rohke vahukoorega ja sünnipäevalapsele oli see kindlasti liiga kange. Seega, kiiruse mõttes 10 punkti, aga järgmine kord asendaksin ühe osa kondenspiima nt toorjuustuga, võib-olla isegi kodujuustuga, ja paneks ka veidi vähem laimi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar