Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 8. märts 2016

Ühe-poti-pasta

Minu uus lemmikpastaroog on Ragne ühe-poti-pasta. See on täpselt minu maitse! Ma ei ole mingi superpastataja, ma kipun (erit just spagetid) sageli üle keetma, aga see siin oli täielik õnnestumine. Tõsi küll, ohtra parmesanikoguse tõttu on see roog ilmselt pigem täiskasvanute kui laste lemmik.

Igatahes, midagi rohkemat polegi vaja. Tavaliselt ma püüan nii süüa teha, et poleks paljas makaron, vaid ka mingit vilja sees, aga seekord siis sedaviisi. Korralik salatiline osa kõrvale. Ai, ma sõin üle...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar