Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 20. veebruar 2016

Tosca kook õuntega

Hirmus õunakoogi isu oli. Ja just oli ka kastitäis sobivaid hapusid (loe: söödamatuid) õunu. "Pere ja kodu" retseptilisast leidsin Mari-Liisi toreda ja rikkaliku retsepti: Tosca kook õuntega. Ma pole nii kaua kooki teinud, et ise ka imestasin, et aega läks üsna palju (ja võid ka!), aga tulemus on suurepärane. Mul mandlilaaste nii palju polnud, kui vaja, aga panin asemele kookoselaaste (mitte helbeid), ja on täpselt sama hea!
Aga tore on, homseks olen ilmselt jälle kilo raskem, sest ma ei suuda end sellest koogist eemal hoida...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar