Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 17. jaanuar 2016

Kana-kikerhernehautis

Netis on sel teemal ohtralt retsepte, ent mina tegin sellest, mis kätte juhtus ja sündis sellest imeline talvine hautis.

Minul oli:
sibul hakkida ja praadida
lisada u 0,4-0,5 kg kanakintsutükke, tükeldatuna, praadida
lisada küüslauku
1-2 varsselleri vart
vanaema suvekõrvitsa-tomati-paprika supermögin
u 400 gr kikerherneid (mul olid leotatud ja eelnevalt enam-vähem pehmeks keedetud)
suts soola ja suts suhkrut, veidi küüslaugupulbrit (vajadusel)
pool kanapuljongikuubikut
sorts vett
muid maitseaineid
ja hautada u 30 min
Roheliseks klapib petersell

Kanakintsu osas olin esialgu skeptiline, sest ega need pakendatud ja tükeldatud kintsud väga kutsuvad välja ei näe. Aga tuleb tunnistada, et nii nagu pekiga sealiha maitse on parem, on ka väikse pekiribaga kana maitse nüansirikkam ja mahlakam.
Mõtlesin, et kas juurde teha riisi või kuskussi, nagu tavaliselt Maroko ja sealkandi sarnaste toitude puhul tavaks, ent kuskussi ei olnud ja riisi keetmine oleks pikalt läinud. Avastasin kapist ühe kinoajäägi (u 1 dl), keetsin selle ära, kurnasin, ja lisasin hautisele. Super!!!
Roale paneb igaüks juurde kas tšillit, jahvatatud lambaläätse, hapukoort vms. Kõrvale värskelt ahjust tulnud kukkel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar