Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 12. jaanuar 2016

Idapärane riisi-kapsaroog

Esimene katsetus Sandra Vungi vegantoitude blogist on lihtne-riis-köögiviljade-ja-maapähkli-tomatikastmega. Mulle riis väga maitseb ja otsisin just lihtsalt riisiretsepti. See oli tõesti hämmastavalt suurepärane. Ma lisasin paar tilka austrikastet ka.

Ja see kaste on ka hämmastav. Ma ei tuleks elu sees selle peale, et segada kokku maapähklivõi (sest see oli mul käepärast, maapähklid aga mitte) ja tomat! See kõlab väga kahtlaselt! Ja tütar ei olnud esiti nõus maitsmagi! Veidi vägigi surumisega sain ta maitsma ja siis toimus näos muutus... Ja laps sõi 3 suurt portsu!

Kindlalt kordamisele.

Märkus; arvasin, et tuleb kole suur kogus, ja tegin u 3/5 etteantud mahust. Oleks võinud rohkem teha! Ja kasutasin osaliselt punast riisi, sobib ka metsik riis  - nende pähkline maitse liitub kenasti kergelt idamaiste maitsetega.

1 kommentaar: