Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 17. detsember 2014

51. nädal: marineeritud kõrvitsad

Kõrvitsahoidis "Nupuka perenaise kokaraamatust". Põhimõtteliselt enam-vähem sama retsept on olemas ka Toidutares (ei pea keetma ühes kihis). Minu kohendused: suhkrut panin veidi vähem. Aga kui keetmise lõpus ühe kõrvitsa maitsmiseks võtsin, siis tundus nii marinaad kui ka kõrvitsatükk hiiglama hapud!
Kuidas potitäit ja vaeva päästa? Lisasin õige pisut suhkrut (tõesti vähe), ning igasse purki u 1/6 jagu kuuma keedetud vett. Ega mu lootused väga suured ei olnud. Aga täna, päev peale tegemist partiid maitstes selgus, et tegemist on täiesti jumaliku kraamiga! Kõige paremad kõrvitsad üldse! Ei olnud hapud ega ka magusad, samas maitset oli piisavalt, Mulle väga meeldis, et seekord õnnestus mul kõrvitsad parajasti krõmpsuks jätta - paljud viimased korrad olen üle keetnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar