Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 2. detsember 2014

49. nädal: veel parem sai

Kui eelmine sai lastelt ülikõrged hinded, siis seekordne tuli minu arust veelgi parem! Imeliselt ühtlane ja pehme. Retsept on sihuke, ingliskeelne, aga ma tõlgin selle siia ära ja märgin selle, mis just mina tegin.

Suurele (1,5-2 lb vormile)
1 cup leiget vett
1/3 cup leiget piima
3 spl võid või margariini (panin puhast võid)
3 3/4 cup jahu: mina panin pool valget ning pool Veski-Mati seemnetega saiajahu
2 spl suhkrut (panin 1,5, kuna Veski-Matis on suhkur juba sees)
1,5 tl soola (panin poole vähem, kuna Veski-Matis on ka sool sees)
1,5 tl kuivpärmi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar