Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 24. september 2014

39. nädal: õuna-rosinakook

Ma ei teagi, mitmes õunakook see juba sel aastal on, aga arvestades täiesti pöörast septembrit, on see igatahes juba üsna mitmes ja väga tublilt mitmes! Ja jällegi lihtsalt suurepärane!

Retsept pärineb "100 rooga" sarja "Õunaraamatust", ning on lahkelt olemas ka siin.

Ma tegin muidugi veidi teisiti. Esiteks oli mul käepärast valmis muretaigen (minu puhul ebatavaline). Teiseks, kuna suur osa sööjatest on lapsed, ei leotanud ma rosinaid mitte brändis, vaid õunamahlas. Ja rosinate doseerimisel jäin 175 gr juures pidama: sedagi tundus juba hirmus palju. Ja tõsi see on, koogis oli rosinaid ikka meeletult. 150 gr oleks täitsa paras kogus! Muu oli, nagu retseptis ette nähtud. Sõime vahukoorega ja niisama ja kohviga ja piimaga ja igatmoodi oli väga hea (ja muidugi väga toitev, tänu rosinatele). Õunteks oli võimalik kasutada oma aia Antoonovkaid, ja need on ikka üle prahi koogiõunad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar