Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 24. juuni 2014

26. nädal: kohupiimamuffinid

Vahel on kõige lihtsam see kõige parem. Nii on ka nende lihtsate /kohupiimamuffinitega, mis on pärit kaubamärk Tere retseptikogust. Need on kohe hirmsal kombel mu maitsemeele järgi, ning palavaid kiitusi pälvisid need ka lastelt, ja isegi külmal kujul.

Aga ma muidugi ei teinud täpselt nii, nagu ette nähtud. Kohupiima ja jogurti asemel läks sisse see, mis klmkapis oli: pakk ricotta kohupiima, karp mascarponet, pool pakki hapukoort ja veidi vahukoort. Lisaks paar-kolm korralikku supilusikatäit virsikumarmelaadi, mille osas kahtlustan, et see võibki olla minu versiooni secret ingredient.

Muide, väljaandvus oli 12 muffinit + väiksem koogivorm. Ka vormikoogist lõigatud tükid olid väga head, sinna lisasin ka rosinaid, Muidugi sobisid needki.

Igatahes on see üks mu uus lemmikretsept, mille lisanditega annab veel mõnusalt katsetada. Nii peaks sinna sobima mitmed moosid, aga ka šokolaad ja/või pähklid. Ning miks mitte veidi glasuurigi, kui tahtmist natuke erilisemaga lauda ehtida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar