Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 7. juuni 2014

23. nädal: kodune smuuti

See nädal on kokkamise poolest täiesti hukas. Ilmselt ei saagi ühtegi retsepti kirja.
Aga ma siiski ühe panen, nimelt see on mu uus lemmiksmuuti. See tekis vajadusest kasutada ära sügavkülma seisma jäänud musti sõstraid. No ei oska mina selle kange kraamiga suurt midagi peale hakata. Isegi toormoos on liiga vänge, ja keedetud mustsõstramoos mulle tõesti üldse ei maitse. Nii see väärt vitamiinirikas kraam muudkui seisab ja ootab uut suve :(

No aga siis leiutasin selle smuuti. Ma ei oska täpseid koguseid panna, ikka teen tunde järgi, aga olulised on:
1-2 banaani
1-2 tsitrusvilja (apelsin, mandariin)
korralik peotäis külmutatud musti sõstraid
korralik suts kondenspiima
natuke mingit mahla (õuna-või sõstra-)
vett, et oleks lahjem ja vedelam
vajadusel veel mingit magustajat

Ma pole jogurtit ega muud piimatoodet pannud, aga sobiks ka veidi seda (aga mitte liiga palju).


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar