Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 15. oktoober 2018

Sealiha-paprikapada

...ilma paprikata, sest paprikat mul polnud. Panin hoopis peenteks ribades lõigatud porgandeid ja veidi aedube. Muidu tegin üsnagi algretsepti järgi (olemas ka mu riiulis seisvas raamatus "100 suppi, paja- ja vormirooga" - üks mu enim kasutatavaid kokaraamatuid), lisasin vaid ka korraliku küüne küüslauku. Maitse osas jäi ülivõrdest puudu veidi magusust: kaste oli hapukam kui hiina toidu magushapu kaste. Võib-olla aitaks törts lihtsat siirupit, kui niisama suhkrut ei taha panna (ei taha). Igatahes õnnestus esimest korda saada kaste, mis veidikenegi toda ihaldusväärset magushaput meenutas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar