Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 31. juuli 2018

Suulliim

Tegelikult pole mul selle hõrgutise tegemiseks retsepti vaja. Ja ega siin saagi kindlat retsepti olla, sest seda on alati tehtud täpselt sellest, mis parajasti võtta on. Tänapäeval õnneks saab ka poest võtta. Üht-teist on omal ka. Ja tänavuse kestva põrgukuumusega on suulliim ka ainus toit, mida on tõesti mõnus süüa.

Mina tegin umbes nii:
umbes veerand kapsast lõigata ribadeks, vajutada ja pressida veidi, et mahlad liikuma hakkaks.
Lisada tükeldatud värske kurk, tomat (ma panin ainult ühe), redised, mitu soolakurki (võib kasutada ka marineeritud kiurki, kui värkset soolakurki pole), peenestatud küüslauk, hakitud till. Seejärel lisada vett, hapukoort ja soolakurgivedelikku (või marineeritud kurgi vedelikku), suts suhkrut, suts äädikat (marineeritud kurgi kasutuamisel pole vaja), vajadusel soola (soolakurgi puhul pole vaja) ja segada kokku täpselt selliseks, et on oma maitsele paras.

Hakkan kohe uut laari tegema. Jumalik.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar