Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 2. juuli 2014

27. nädal: banaanimahedik

10-aastased tirtsud tegid meile smuutit. Väga hea oli! Retsept on pärit plikade sõbraraamatust ja on selline:
pool liitrit piima
2 banaani
6 maasikat
2 spl vanillijogurtit
2 spl mett

Aga kuna meil maasikaid polnud (ehkki oleks nagu maasikaaeg), siis läks käiku keedetud vaarikamoos (4 spl) ja 1 sl jagu vähem mett. Piim läks mõnusalt vahtu ja kõik oli mahedalt kreemjas. Siit võiks aretada variatsioone ka hapumate marjade või moosidega. Jagus kuuele inimesele, igale väiksem klaasitäis. Aga veidral kombel oli raamatus öeldud, et retsept on mõeldud kahele: no ma küll ei tea, mis tüdrukud need on, kes kahepeale sellise koguse suudavad tarbida. Ma ise kindlasti ei suudaks poolt sellest kogusest süüa, välja arvatud ehk juhul, kui ma olen kohutavalt näljane.

Kindlasti teeme seda suvel veel, ja eri variatsioonides!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar