Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 26. veebruar 2014

Üheksas nädal: forell paprikakastmes

Juba ammu oli mõnusa rasvase punase kala isu, aga kui ma selle kala juba ostnud olin ja ettevalmistustega tegelesin, siis ma sain aru küll, miks ma seda ostu ja seega tegelemist vaistlikult üha edasi olin lükanud. Sest see puhastamine on nii tüütu! Vastikud luud.

Forellitükid paprikakastmes oli väga hea roog. Pärineb 100 rooga sarja kalaroogade raamatust. Millegipärast seda netis ei olegi. Kui välja arvata see aeganõudev puhastamisprotsess ja lähtuda retsepti puhul eeldusest, et käes on valmis filee, siis on see üks kiire ja lihtne roog küll.

Sinihallitusjuustu ma kastmesse ei pannud, ehkki see oleks sinna sobinud. Kartsin, et lapsed ei pruugi siis süüa ja ei olnud teist kah kodus. Panin hoopis kaks väiksemat porgandit paprikale ja sibulale lisaks.
Aprikoosimarmelaad, mida mul aga just kodus oli, sobis väga kenasti, nagu ma juba varemgi lõheliste-toitude puhul olen täheldanud.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar