Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 26. veebruar 2014

Üheksas nädal: vabariigi juustukook

Leivaga kamaterriin ehk õhuline juustukook kama ja röstitud leivaga - nii on öeldud torti tutvustavas lõigus.

See on üsna teistmoodi kook/tort, ja võiks isegi kasutada väjendit "huvitav" ehk interesting, mis sageli väljendab kõhklusi toidu aadressil, aga see on selline pigem positiivne "huvitav". Tort ei ole kuigi magus ja antud kogusest tuleb üks hiiglama suur tort. Mina söön seda juba teist hommikut kohvi kõrvale hommikusöögiks - sobib väga hästi.

Ühesõnaga, see oli meie Eesti sünnipäevatort. Iga aasta ei teeks, aga kui on ikka külalised ja nii, siis iga kolme aasta järel võiks teha küll. See on just selline 24. veebruari pidulik roog, mis muudel (täht)päevadel ehk nii hästi oma kohta ei leia.

Netist ma retsepti (veel) ei leidnud, kuna see alles ilmus: nimelt "Pere ja kodu" retseptilisa "Pereköök" veebruari (2014) numbris.

Sisaldab ohtralt musti sõstraid, mis mulle eriliselt sobis, sest sel aastal on mu sügavkülmas just mustsõstrauputus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar