Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 17. veebruar 2014

Kaheksas nädal: chili con carne

Küsisin eile tütrelt, mida me süüa võiks teha. Tema soovis tex-mexi: kas tortiljatšipsidega midagi või tortiljawrappe. Kuna hakkliha oli ostetud, ja paprika ka, langes valik kindla peale minekule, milleks on chilli-con-carne-tibakese-sokolaadiga (blogist Ise tehtud. Hästi tehtud). Olen seda varemgi teinud ja seetõttu seda enam tuleb see ka siia meeldetuletusena ära märkida.

Seekord sõime supina, kuna tuli vedelapoolne. Peale riivjuustu, hapukoort, tortiljakrõpse, ning lisaks maitseaineid, mida keegi soovis. Ma meelega ei teinud väga kanget, et Sass kah süüa saaks, ja tõepoolest, sõi temagi kaks portsu, nagu kõik teised.

See roog on meie pere jaoks sihuke mõnus talvine mugavustoit (comfort food): soe, maitsev, tervislik. Kõik kiidavad ja vitsutavad. Mulle isegi väga meeldis just see tšilli-supina söödav versioon. Teinekord siis jälle riisiga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar