Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 4. veebruar 2014

Kuues nädal: kõige parem rabarberikook

Just selliselt, nagu postituses mainitud, on seda kooki nimetanud blogi E4 autor.
Retsept on siin.
Ja nii ongi. See ongi kõige parem. Ja päris lihtne ka!
Mina tegin pool kogusest, st ümmargusse vormi, ja ongi peaagu kõik ühe õhtuga otsas. P sõi 4 tükki! 4!
Kasutasin ära rabarberimahla tegemisest jäänud pära, mille olin sügavkülma pannud, ja kuna seda oli vähem, kui vaja, lisasin veel 100 gr astelpajumarju. Jeekim, kui ilusaks need selle koogi tegid! Ja ei olnud üldse liiga hapud, nagu ma natukene ikka kartsin, kohe üldse mitte! Nii et see pole mitte ainult kõige parem, vaid ka kõige ilusam rabarberikook, kui kasvõi veidike astelpajusid juurde ilutsema panna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar