Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

neljapäev, 27. veebruar 2014

Üheksas nädal: hapukapsasupp

See nädal on väga produktiivne. Muudkui aga head (uued) road.

Ma ei ole kunagi varem hapukapsasuppi teinud. Ma ei teagi, miks. Mulle ju ometi maitseb. Ehk pelgasin ajakulu? No igatahes nüüd on see viga parandatud.

Tegin Aeda retsepti järgi ja ossa raks, kui hea!
Tähelepanekuks niipalju, et liha võiks kindlasti olla sihuke kondiga tükk. Minul ei olnud, olid lihtsad (ehkki pekiga) sealihalõigud, ja mees ütles, et liha on liiga palju. Jah, selline mees, kelle arust on liha liiga palju... Mind ei häirinud, ja teda ka mitte, talle hirmsasti ja väga maitses, aga kui mõelda, et kas saab veel kuidagi paremini, siis jah: teha nii, nagu retseptis ette nähtud ja võtta kondiga tükk. Siis on kondi võrra liha vähem... :) Ja kuna kapsad olid päris hapud, siis suhkrut kulus ka hulga rohkem, et maised tasakaalu saada.

Tütrele ka väga maitses ja poisid sõid omad portsud ka kenasti ära.
Kord-paar aastas võiks hapukapsasupiteo ette võtta küll. Mõne aasta pärast tueb koguseid oluliselt suurendada, kui tahta, et jääks ka järgmiseks päevaks (sest hapukapsasupp on ju parim just seisnult ja soojendatult). No umbes kilo liha ja kilo kapsast kindlasti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar