Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 17. veebruar 2014

Seitsmes nädal: kana-nuudlisupp

Üks korralik kanasupiretsept peaks igas varamus olema. Ma pole küll kindel, kas see siin nüüd see kõige kõigem on, aga üsna lihtne oli teha ja lastele küll väga maitses.

Retsept oli raamatust "100 rooga. Supid, pajaroad, vormiroad", aga on olemas ka Toidutares täpselt samasugusena.

Paprikat mul polnud, selle asemel riivisin hoopis paraja portsu juursellerit, mis ongi minu arust supis hoopis parem kui paprika. Nuudleid paneks pigem natuke vähem.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar