Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 14. oktoober 2017

Suvekõrvitsamuffinid

Kange isu on kõrvitsakoogi järgi, aga sel aastal läks meil kõrvitsatega üsna nihusti. Küll aga on mul alles mõned suvikõrvitsad, mis igatahes tahavad ka meie kõhtu minna. Nendega on muidugi alati küsimus, et mis kujul nad perele kõige enam peale läheks.
Seekord otsustasin katsetada muffinitega. Kuna EEsti blogidest häid suvekõrvitsamuffineid pole leidnud, läksin laia maailma tuulama ja leidsin selle retsepti.

Põhimõtteliselt nii:
190 g jahu (panin osaliset kaerajahu)
1/2 tl küpsetuspulbrit
1/2 tl soodat
1/2 tl soola
2 tl kaneeli
1/4 tl muskaatpähklit
1 tass e u 180 g šokolaaditükke ja/või rosinaid, pähkleid jms  - ma panin kõike!)
1/2 tassi e 120 ml taimeõli
1/2 tassi e 100 g heledat või tumedat pruuni suhkrut
1/ tassi e 100 g granuleeritud suhkrut
1 suur muna
2 tl vanilliekstrakti (ma panin 1 tl)
1 tass (240 ml) riivitud suvekõrvitsat

Sega jahud ja pulbrid ühes kausis. Teises vispelda kokku õli, suhkrud, muna jms, lisa suvekõrvits. Sega kõik kokku, jaga vormidesse (või tee ühe keeksina) ja pane vormi.

Väga head! Väga hästi sobiks nt koolilõunaks kaasa võtmiseks. Keskmisele poisile maitsesid eriti!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar