Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 5. veebruar 2017

Praetud valge kala

See võib kõlada nagu naljaretsept, sest noh, kes vajab retsepti kala praadimiseks, aga näed, mina vajan. Ma valmistan kala kaugelt vähem kui võiks ja peaks. Vahetevahel käib seepärast ÕUDNE kalaisu. Täna tuli meil kaasaga see isu korraga. Ta läks poodi ja tuli tagasi ühe väga veidra kalaga: Aafrika psettood. Veidraga ses mõttes, et mina polnud sellisest varem midagi kuulnud. Kala oli veider ka selles mõttes, aga heas mõttes, et ta ei haisenud kala moodi. Natuke meenutas tuunikala: sihuke tihe ja mittehaisev.

Prepareerisin kala fileedeks ja ülejäänuks (luud, nahad ja pisilihatükid). Fileed otsustasin pista taignasse a la praetud_valge_kala, kõrvale kartulipüree, porgandisalat ja jääsalat. Imehea kala tuli! Mahlakad valged tükid lausa sulasid suus. Lastele ka, v.a noorimale meeldis. Aga ka see kõige väiksem siiski sõi. Eks ta on lihtsalt kalaga harjutamata. Oma viga!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar