Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 6. veebruar 2017

Kana pestokastmes

Sai tehtud pesto-apelsinimarinaadis kanarooga. Roog sai hää! Väga hää! Jah, isegi fantastiline (kas ma olen liiga helde siin oma retseptkogus?) Panin sutsu vahukoort veel ahju pannes kastmele juurde, kuid tomateid ma ahju ei pannud. Mulle ei meeldi ahjutomatid! Sihukesed soojad ja plödid. Tomat sobib hästi ka värskest peast, samuti sobis väga hästi mais. Ka paprika on siin tegija. Kõrvale riis, väike amps saia ja õhtusöök on väga uhke! Olen täiega rahul. Pere ka. Lisaks on see KÕIGE MEGALIHTSAM kanaretsept üldse ever.
Mina panin suurde puuahju, kuna see oli just köetud, aga suvel saaks vabalt teha ka multikeetjas täita kobeda koguse. Ja rahvale muljet avaldada...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar