Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 30. september 2015

Hakklihakaste šampinjonidega

Kaasa tõi jooksurajalt mõned kobedad šampinjonid. Mina olin ostnud hakkliha, Kiire otsing näitas, et võiks teha hakklihastrooganovi šampinjonidega.
Muutsin retsepti nii palju, et lisasin mõned varred varssellerit, peeneks lõigutuna, et kastmes ikka köögivilja ka oleks. Lisaks mulle väga meeldib varrsselleri maitse hautistes ja niisama. Lisasin maitseks ka veidi garam masala maitseainesegu. Muus osas jälgisin retsepti. Väga priima sai! Sobis nii makaronide kui ka riisiga.
Valmistasin seda, nagu viimasel ajal enamikke sööke, oma armsas multikeetjas.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar