Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

neljapäev, 9. september 2021

Vegan šokolaaditort

Esmakordselt peame pesamuna sünnipäeva tema toidutalumatuse tingimustes. See aga ei peaks takistama sünnipäevatordi olemasolu hommikusöögilaual! Parimad eestikeelsed veganretseptid olen leidnud Sandra Vungi veganblogist Taimetoit. Seekord läks käiku trühvlitordi nime kandev retsept. Põhjas kasutasin u 1/3 osas gluteenivabu küpsiseid, ja lisasin juurde kaerakliisid, maisijahu ja mandlijahu. Tegin muide vaid poole kogusest ja seda on perele täiesti piisavalt, isegi mitmeks tükiks!

vegan šokolaaditort
Täidise tegin alguses originaali järgi, siis maitsesin ja tundus liiga vängelt šokolaadine. Lisasin juurde kvaliteetset maapähklivõid, veel kookospiima ja veidi kaerakoort, siis veel maapähklivõid. Mulle endale juba tulemus meeldis, aga sünnipäevalaps ise ütles hommikul, et ikka liiga šokolaadine. Lastele võiks maitse tõesti veelgi mahedam olla, samas mulle kohvi kõrvale ikka hullult maitses! Alkoholi ma ei lisanud, aga võimalik, et see lisaks ka mingit olulist nüanssi. Vähemalt täiskasvanute jaoks!

Samas on sellel retseptil potentsiaali jõuda väga lähedale Pagaripoiste vegankoogile, mis on meie pere absoluutne lemmik. Seal on vist ka india pähkleid ja datleid. Kindlasti proovin nendega ka!

Veel meeldis mulle see, et tekstuur ja tihkus jäid superluks. Hea lõigata, hea süüa - kõik täpselt paras.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar