Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 3. september 2021

Lihtne, minimalistlik banaanikeeks

August oli töiselt ja perekondlik-logistiliselt täiesti crazy, mis peegeldub ka selles, et ühtegi uut retsepti ma tõesti ei proovinud. Ei mäletagi, mida sõime. Eks improt sai ikka tehtud.

Nüüd aga olid mõned banaanid väga äraminemise peal ja leidsin väga lihtsa banaanikeeksi retsepti. Tõesti lihtne! Jahu osas tegin segu kaera-, maisi-, riisi- ja täisteranisujahust ning selles keeksis võib mu arust täitsa vabalt üldse nisu vältida. Piimana kasutasin kaerapiima, aga munad panin küll sisse. Suhkrut panin vähem, aga võib ka retseptijärgse kogusega proovida. Kreeka pähklid on super match - sellisena meenutas see banaanikeeks kõige rohkem minu jaoks nostalgilist tõelist ameerika banana bread'i. Väike peoptäis kuivatatud jõhvikaid hüppas ka sisse, sobis samuti hästi. 

Väga rahul!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar