Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 27. november 2017

Kõrvitsa-šokolaadiküpsised

Ostsin uue kokaraamatu, ma neid eriti enam ei osta, aga see tundus nii äge! Pealkirjaks on "Kuidas küpsetada kõige krõbedam küpsis?"

Esimene prooviretsept oli kõrvitsa-šokolaadiküpsised. Nagu retseptis öeldud, võib kõrvitsa asendada suvikõrvitsaga ja just nii ma tegingi. No appi kui head need tulid! Tegu ei ole klassikaliste krõbedate küpsistega, need on pigem pätsikesed, aga ju-ma-lik-kud!!!

Mul ei ole praegu jaksu retsepti ümber tippida, aga raamatu 58. leheküljel on see kenasti kirjas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar