Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 27. november 2017

Hakklihapirukas

Ma pole niiii ammu mingit mõnusat soolast pirukat teinud. Äkki tuli isu ja inspiratsioon. Alusretseptina kasutasin hakkliha-köögiviljapiruka retsepti. Tegin muidugi vastavalt oma köögikapi sisule omad korrektuurid: tomatisegu keetsin ise Eestimaistest tomatitest, lisaks panin pool purki vanaema suvikõrvitsaletšot. Kapis vedeles ka üks kurvavõitu juurselleritükk, see läks samuti sisse. Algul olin mõelnud ohtralt paprikat panna, aga seda nagu enam polnudki vaja. Liha kasutasin u 450 gr - laste kasvades saab koguseid natuke tõstes pirukat kasvatada. Praegu saime hästi täpselt otsa. Lõpuotsa pesamuna enam ei jaksanud, sõin siis ise ära, kuid juba 5 minuti pärast tuli ta nuttes, et tegelikult tahtis seda ise süüa...
Kõrvale võtsime jääsalatit ja marineeritud kurki.
Kõik kiitsid tainast, ometi on see nii ülilihtne. Mina asendasin pool kogusest muidugi spelta/täisterajahuga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar