Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 13. märts 2017

Tarretiste tarretis

Taas üks retsept seeriast selle-jaoks-pole-retsepti-vaja, ent kui üks asi ikka kindlalt on õnnestunud, siis ei tee üldse paha see üles märkida. Retsept pärineb raamatust "Toidud, mida lapsed tõesti armastavad" ja tarretiste tarretis oli kinnitus pealkirja paikapidavuse kohta.

Mul oli üks õunamahl, mis hakkas natuke ära minema, ja üks mustsõstraželee, mis oli pudrule panemiseks liiga kange, seega keetsin neist kokku tarretise vedeliku, kokku 8 dl. 1 dl vedelikku tahab 1 želatiiniilehte. Pane lehed väikse külma veega likku.
Samal ajal koori apelsin, puhasta nahast ja tükelda, jaga tükid kausside vahel ära (mul tuli 8 kaussi, aga oleks võinud selle koguse ka 10 kausi vahel jagada). Pane kaussidesse veel mõnusat: mina panin pohli, kultuurmustikaid ja vaarikaid. Hästi ilus sai! Nüüd aja želatiin väikse kastruliga kuumaks ja sulata, ära keema lase. Nüüd lisa segu mahlale ja vala vedelik marjadele. Ööga taheneb parajaks.
Serveeri vaheukoore(tupsu)ga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar