Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 21. veebruar 2015

Väikesed lihapirukad, lastepeoks parimad

Kas tõesti on võimalik, et ma pole seda pisikeste lihapirukate retsepti siia veel linkinud? Avastasin selle siis, kui mu keskmine laps sai 4- või 5-aastaseks ja sellest ajast saadik olen neid pidevalt teinud. Eelkõige laste sünnipäevadel, aga ka muudel pidudel, mis hõlmavad suurt hulka lapsi. Olen teinud ka külakostiks kaasa. Ülihead on nad muidugi sojalt, aga ka külmad on kõik alati ära söödud. Laste (ja nende hulga) kasvades pean üha enam tegema kas 1,5- või 2-kordse koguse kogu kupatust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar