Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 28. mai 2017

Apelsinimekiga rabarberikook

Retsept mu plaadipirukate ja -kookide raamatust. Retsept on olemas ka netis.

Nüüd viimati maal olles otustasin seda proovida. Häda oli, et rabarberit oli mul poole vähem, u 250 gr. Apelsin seevastu igavene suur pall, vähemalt kaks tavalise apeslini mõõtu. Egas midagi, tuli loominguliselt läheneda, kuna midagi muud ka võtta polnud. Pigistasin suurema osa mahla aplsinist välja, kuid mitte päris kuivaks  - järgi jäänud mahlaka osa tükeldasin samuti täidisesse. Suhkruga olin seetõttu oluliselt kitsim: panin 1,5 dl asemel vaid 1 dl. Ka põhja taigansse lisasin suhkrut oluliselt vähem.

Sa tuline jutt, mis kook! Mul jäi ta ka palju ilusam kui pildi peal (mida ei juhtu just sageli!). Ja see apelsini-rabarberi-munasegu oli lihtsalt fantassssstiline! Mis viib mõttele et peaksksi proovima mingit apelsinikooki teha! Me sõime viiekesi koogi nõnda ühe hilisõhtuga ära, et ma ise sain küll vähem, kui ma soovinuks, aga eks sellelgi on omad plussid...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar